Sunday, January 31, 2010

sakit ati..makan ati.patah ati.. (-_-')

Salamm...

akhirnye...aku dpt gak tulis blog nie..punye le lme t'tangguh d'sbbkn mslh2 teknikal yg aku hadapi..huhuhu....dkt seminggu gak la..asyik t'tangguh je..ble aku nk update je.ade je mnde yg xbg aku nk update..da nek basi da mnde yg aku nk coretkn di sini..chewah...ahaa..
actually..ha..ni mukadimah aku...
ok..ok...pjg aku nk tulis nie...klo kome bosan nk bace..xpyh le nk bace ye...tp,klo korg nk bce..di alu2kn..huhuhu..
cmni..sbnrnye...dlm seminggu dua nie..aku mmg mkn ati btol ngan smebody nie...hanya tuhan je tau pe perasaan aku skang nie...sbbkn die..aku rse sgt mls nk g keje ok..nk ngadap muke die..rse nk muntah..uweekk..xbek kn aku nie..tp..2 la hakikatnye..di sbbkn die jugak..emosi aku agak berterabur la semenjak 2 menjak nie..sume org aku nk mrh2...mungkin sbb aku da lme pendam kot..2 sbb aku jd stress...gle kn...die buat aku sgt stress...smpai sume org disekililing aku aku rse cm xnk tegur..aku xnk dorg kne tempias...
nape aku jd smpai cmni???ha...aku muak ble dia mule sebut nme bf kesayangan die 2...aku xkesah lgsung klo die ade pkwe..tp..agak2 la weyh...org len pn de pkwe gak..xde la nk cerita2 psl bf kt org len...mksud aku di sini..every word die nk sembang..akn kluar nme bf kesayangan die 2...pas 2..die xkn hiaukn org sekeliling klo die chat or buat pe je ngan bf die..mmg la xkesah nk chat..aku pn sllu gak chat ngan k..tp..ade tp nye nie...die sgt excited ok...xcited yg mcmmane..meh aku kasi tau..ble die chat 2 die akn lupe pd duniawi ok...pas 2..die akn gelak kuat2...konon2 nye sgt bhgia la kn...aku xkesah yg 2...tp...tp lg..ye..tp lg..bru2 nie bf die bru bli laptop kot..n laptop die ade webcam...amboi2..b'suke ria die b'webcam ngan bf die..tp lg..aku xkesah pn klo nk b'webcam2 ngan bf..sbb aku pn ade buat kn...tp...aku ingt dowh buat keje...
aku xlupe kn duniawi...ni x...ble keje ade..die buat bodo je..ha..sape yg buat keje die...akak jugak..
huish....benci aku...1 lg perangai die nie...buat aku..ehh..ehh..bkn aku je mkn ati...sume opismate aku mkn ati...die ni pyh btol nk blanje ktorg..tp..klo ktorg bli pape ke..die yg sapu dlu...licin okey,..pe je la...duit die duit die..duit ktorg duit die..ade ke ptut..mmg xkn la aku blanje pape da...
aku blanje pn ngan ijan ke kak ju ke..klo die sory nek lori la dik....1 lg..psl 1 lg keje ktorg..DPP..ari 2..abg mizi..dtg opis..abg mizi 2 kre handle ktorg la kn..aabg mizi dtg pn sbb nk tgok DPP ktorg..die punye byk lg tau..sbb ape..sbb die lgsung xbuat keje..ciss..dlu die sendiri ckp ngan aku...pe barang facebook...xbesh la pe la..bosan la..skang die yg adore gle kn facebook..sbb tyme 2...die tgh lyn tagged...ye la..tyme 2 xcited gle die lyn tagged..sbb die jmpe bf die 2 kt tagged la...
herm....aku bengang la..dlu ye2 kutuk men fb 2...kot ye pn..xpyh la kutuk..just ckp..t la aku join kn...pas 2..ble da join..huh..cm kera bru dpt bunge..cm 2 la..sejibik...amik kau..mule2 die lyn fishville..aku xkesah..tp..xpyh la xcited sgt...stiap level nk kecoh2..aku senyap je kot..pdhal hmpir sume game kt fb 2 aku men..amik kau..tp..aku senyap je...ok..tbe2 aku tringat smething..sblum die lyn fb die sllu sound aku..konon2nye aku mls buat keje sbb asyik lyn game kt fb je..kau gle..aku buat la bodoh..!!!!ko 2 je yg x buat...duk mesej kt sume org yg die ade pkwe yg ensem..pdahal..aku n ijan n k'ju sume b'setuju yg muke pkwe die 2 muke gatal...ha..amik kau..
bengang gle..ye..aku tau..msti la bangge ngan pkwe sendiri..tp..ples la agk2 ye...xpyh la tinggi diri...just buat bese da la....msti org xheran...nie x..stiap msg..stiap post..msti die akn megekpesi kn diri yg die sorg je ade pkwe...huh...weyh..aku xlarat sbnrnye nk lyn die nie...sgt penat...sgt memenat kple otak aku..mcm2 mnde lg dowh aku trase ngan die..ha..die sllu sound tepet kt aku...aku punye la jge ati die...ye ur..xnk la kn...1 opis ma...xkn la aku nk luah sgle yg aku pndam..hampes..tp..aku jgk la yg kne..tunggang langgang kt ayt aku nie..aku men taip je pe yg de dlm benak aku..hehe...ssh la kn de membe cmni...korg msti ckp pe yg aku tulis nie small matter kn..tp..bg aku k'ju n ijan..sgt la trase ngan dak ni..sbb ktorg yg rase..speselly aku n kak ju.ijan..aku xtau la..sbb ijan nie rapat ngan die..tp..sllu gak ijan nie kutuk2 psl die..ye la..die pn lbih kurang je panas tlinga mendengar sgle celoteh yg kuar dr mulut itu org...
byk lg sebenarnye...tp..mls la aku nk tulis kt cini..biar la..aku arap die sedar.....sedar yg jgn t'lalu berharap yg kehidupan nie sllu nye indah....kne gak la buat persiapan mne tau..tbe2 jd xindah ke kn...ha..sat g terjun lombong plak..xpn laut..dkat ngan tmpat aku keje..herm...2 la..budak g kot..blom knl dunia nie cmne...skli pengalaman xckup...jgn ble frust tpon pkwe aku lg da la...huh...herm...tp..1ari 2 nie..aku da better then b4 la...tp..still sakit ati...n die buat perangai lg...
aku da xlarat nk keje da rsenye...da xsyok da...pkai je aku nie perlukan duit tuk menampung kehidupan..klo x..ntah la..aku nk cuti bleh x...nk sgt...nk lepaskan sume nye...duk relex...saat ni aku tgh bayang kt pangkor...wahh..beshnye...g snokeling...betapa lapangnye dada tgok ikan2 berenang2...herm...ya..otak aku da tahap..pk nk cuti dr duk opis nie ari2...dorg best la..die..suke ponteng...blik2 muke aku n ijan je kt opis..weyh...xlarat okey....keje org len aaku yg kne buat jgak...nk rehat...nk rehat..nk cuti...aduh..!!!!waa..nk nangis....herm..hope aku bleh okey kn...
tp..ati nie susah da nk pujuk jd okey..ble kt opis..aku jd cm down sgt..2 tndanye pe???
herm..................

No comments:

Post a Comment