Friday, January 1, 2010

2010...hehehe

ssalam....

hepy new year...tuk sume...
aku arap taun nie akn m'jd lbih baik dr taun lps.....
spnjang tahun 2009...tahun 2009 nie aku rse tahun yg agak m'gmbirakan la gak..sbb taun nie la dtg sorg insan dlm idup aku..hahaha..jiwang plaks..n idup aku jd lebih better dr taun2 lps.....byk la yg b'laku spnjang taun 2009 nie..tp..kte xbleh pk prkare yg lps2...kre cm amik yg jernih buang yg keruh...
so..untuk permulaan taun nie..aku xsmbut pn new year...kt mne2...umah aku de kenduri kesyukuran..adik aku dpt 8a pmr...ayah aku wat la kenduri ckit bg meraikn kecemerlangan adik...ayah aku mmg rajin wat kenduri kesyukuran nie...hehhe....sume de knduri 2..adik beradik aku..sume ade..abg jon pn de..just k je dtg lmbt ckit..huhuhu....mnde pling mls..ble abis knduri..msti la kne kemas..along n abg jon da angkat tgn nk bsuh pinggan..huhuhu..aku plak angkat dan buang kotor serta kemas2 bersame k.....huhuhu..ktorg ke wat keje 2..sbb mak ngan ayh kne packing pekasam n ikan masin tuk d'jual...huhuh.so.keje2 sume d'bhgi sme rate..huhuhu......kul kul 11 kot setel sumenye...
2 mlm new year...

tyme new year plak...siang xde wat mnde pn..ayah n mak g niage cm bese ptg 2..aku plak g merendek ngan k..bkn ktorg b'2 je..ngan adik2 aku skli..ingt nk lpk2 lumut jap..pas 2,g dpt mak niage..leka2 trus xsmpat..leka sbb pe tau,..sebb men bubble..huhuh...1st g expo kt c 2..aku jmpe katak comey..hahha..aku da rengek2 nk katak 2..cm bdak2..pas 2..aku jmpe yg men tiup2 buih 2...huhuhu..aku pn suruh adik bli..mule2 sume xnk bli..malu la pe la..tp..lps beli...sume nye beria2 men..ckp aku bdk2 konon..pdhal dorg yg men..termasuk k ok.....bengang gak aku ngan depa nie...hahhahaa...tp,sgt enjoy......yg best nye jgk..rmai gle org men bubble 2..so..jd sgt cntik sbb byk glew bubble berterbangan d'tiup angin..n jd warnewarni sbb kne chre lmpu dan mcm2...jap aku kasi tgok gmba eyh..hhuhuhu




aksi gedikz aku.....n itu k...hahahaha...





ayang yg pnuh dgn buih2..sgt jeles d'c2..sbb buih yg ayang lahirkan byk.....huh..





aku tgh cube sdaye upaya tuk wat bubble 2 benyk.tp..haram...huh.





ayang n adik...men buih..





sambung lik...aku kn ye2 nk katak sgt....so..aku pujuk..punye pujuk...akhirnye dpt...hahaha..best2..nie yg lbih syg nie..hahahhaa..sgt seronok..

wlupn xsbrape...tp..sedap d'plok tau..huhuhuhu..nmenye mr.k jr...

byk lg sbnrnye gmba..xkn nk upload sume kot..huhuhuhu

ok la...nie je..tuk permulaan taun nie..sbb aku da lme xupdate blog nie...sian blog nie.....huhuhu..aku jnji lps nie..aku akn lbih kerap mengupdate ini blog..huhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment