Tuesday, July 6, 2010

sawang bertemu ruas...

salam...

wahhh..tajuk xhingat kn..lmenye xupdate blog nie...bkn nye xbleh..bleh jer...tp...malas...haha..2 la perangai aku sentiase malas....tp..arini tergerak ati nk update blog..hehe...sbb de sorg peminat setia aku..ari2 tanye..xupdate blog ker..haha...die je la kot yg suke bace blog aku..haaha...
arini aku nk bersihkan sawang2 yg ade kt blog aku nie...sian die..arini rajin ckit..bak kate mak..angin kus-kus datang..hahaha.

aku de 1 mnde yg terbuku kt ati aku...sian akak aku...plik kn nape jd cmtu..,sahabat yg pnh tido sebantal..mkn sepinggan..mnum secawan same2..tbe lenyap cm 2 jer...tbe saling mmbenci...klo btol 2 sahabat dunia akhirat...nape nk mmbenci sesama sendiri...yes..aku tau..sptutnye aku xmsuk cmpur dlm hal nie..tp...die adalah kakak aku..so..pe yg jd kt die..tempias kt aku adik die,
fmly kn...msti la cubit peha knan peha kiri pn terasa sakitnya jugak...hemm...klo aku kate ko jeles ngan akak aku..aku rse kehidupan ko lbh baik dr die kot...duit ade..de org syg...so slh ke akak aku syg org yg die syg smpai ko nk kutuk2 deme..ce mnde nie jd kt ko??ko pk yer...tbe2 kwn baik ko wat same cm ko wat kt akak aku???n ko di tmpat akak aku skang??pe ko rase yer???oppss..myb ko xtrase kot..sbb ko nie mmg xde ati kot... ntah2 ko suke kot kt org yg ko kutuk2 tu...2 sal ko jeles.......hahha..bese la.klo manusia 2 melakukan sesuatu yg di luar jangkaan,mksud nye ada udang di sebalik batu la 2...aku arap lps ni da xde da mnde yg ko nk kutuk2 kt laman sosial ko...ko jalani la idup ko jer...klo ko rse bnci kt akak aku 2..ko xpyh la nk amik tau pasal die da....ok???sedar2 la wahai insan....tq.

1 comment:

  1. angah, tengs...
    ko tau kan aku pon sayang ko...isk...

    ReplyDelete