Tuesday, February 16, 2010

kuang..kuang..kuang...

salam sumer.....
huhuhu..lme gak xupdate nie...silamat taun balu cina tuk sume ya..

adoi..skang nie..aku xtau nape..sifat kemalasan aku melanda dalam diriku..
sume yg aku buat rse mls..mlas..mlassssss....
huhuhu....
skang aku nie dlm dilema la..mcm2 mnde aku pk..hukhukhuk..
1st skli..lesen kereta...yg da b'taun kot t'tunda dek kerana kemalasan yg melanda diriku ini...
sifat keinginan nk drive kereta 2 mmg penuh di dada..tp..ble memikirkan nk blaja bwk 2 yg merimaskan..meremehkan..memalukan..2 yg buat hemmmm..mls sgt nk g..pdhal..da sekerat jln da..aku blaja kt driving school 2..sume org da bising..sbb aku wat keje separuh jalan..k siap ckp..dr die blaja..smpai skang da praktikal da..lesen aku..haremmm....adoi...tringin nk smbung...
tp...xtau ble...jon ckp..ko jgn pk laen..pk 1 je..nk lesen..nk lesen..msti ko bleh..hahaha..mslhnye..aku xreti nk nek bukit..tang situ buat aku hampee..sllu cm 2..bodoss kn aku..pas 2..lg aku bengang..da tntu tgh blaja..klo mati enjin tgh jln..harusla..xpyh la nk gelakkn..
2 yg aku mls nk g..tkut org gelakkn..hahha..bodo tol..ok..aku arap..aku de la kekuatan tuk sambung balik amik lesen nie..haha..tp.aku rse..aku xnk la amik lesen tmpat yg same aku blaja dlu..segan dowh..skjap amik..lmeeee....ilang...kang dtg blik muke aku kt c 2..haha..tlg la doakn aku de kekuatan nk smbung blik..go nasha..go nasha...go nasha...go..go..go...hahaha...

1 lg...aku nie xtau nape ble dgn k nie perangai aku plik la plak...dlu aku ok je klo suh bwk jmpe parent ex2 aku dlu..tp..dgn k nie..adoiyai..berat sungguh nk ckp ye klo die ajak aku jmpe parent die..aku bkn pe..myb aku cm da serik kot..pe kene mengena serik???ha...ye la..org kate klo da bwk jmpe parent..mknenye..sesuatu hubungan 2 serius...tp..slme nie aku g jmpe..sme je..xde gak serius mne dorg 2...yg aku dpt...frust..hahaha...aku mls kot da nk frust2 nie..letey dowh...2 yg aku cm tkut je nk jmpe parent die..pdhal..aku ari2 jmpe kot..klo jmpe msti tegur kot ayah die 2..huhuhu..tp..ayah die xtau aku de spesel click2 ngan ank nye 2..huhuhu...okey..actually..aku tkut kne reject ngan parent die..haha...bengong kn..?slme nie..aku mne pk mnde2 nie..myb..mkin ari..makin besa kot..makin matang gitu..2 psl pk jauh...gpown..pengalaman aku slme nie pn agak xmenyeronokan..so..cuak2 alam 2 ade la...ahaa..
cmne aku nk b'hadapan eyh dgn parent die..adoiyai...aku nie pk sgt sbb pe tau..aku tringin tgok die grad kot..haha..klo die grad..da tntu ade fmly..makcik..pakcik sume dtg..so..phm2 sndiri la kn..huhuhuhu.....

No comments:

Post a Comment