Tuesday, September 15, 2009

sgala flavour de.....hee...


lme da aku x update blog aku nie......hee...ntah la..xde mnde nk tulis la....nothing spesel b'laku kt aku skang nie...just aku nk tulis kt cni..huhuhu.sdikit sbyk luahan perasaan aku...xpe kn..blog sndiri..bkn aku tumpang blog org len pn..so..suke suki aku la kn..(k'emi,pnjam p'kataan sukasuki taw)...

lme da aku xrse cmni...hee...jiwang leyh x?ermm..bleh la eyh....aku nk gak....

bhgia la....d'hargai..d'sayangi....cm skang nie....weyh..siyes aku ckp..makhluk yg tuhan anugerahkn kt aku nie...(k)pndai amik ati aku....layan je perangai aku nie..bek glew lyn aku...rse cm tuan puteri da....n..

stiap ape yg die wat kt aku....

amat2 aku hargai..........

just nk ckp....kt makhluk tuhan yg d'anugerahkn kpd aku..wlupn blom jd hak milik kekal..

tp..arapnye kali nie yg t'akhir la..pnt..pnt...

tengkiu sbb syg kt owg eyh...

tengkiu sbb pling memahmi owg...

tengkiu sbb sgle ssh snang...sedey hepi.sentiase ade d'cc......kre tyme d'perlukn n xmmerlukn..

tengkiu gak sbb m'bhgiakn owg...

n tengkiu 4 wateva 2 done.....

cyggggggggggggggg kt die........

heee..

sSElamat Hari Rayeeeeeeeee......

hehehehe.....


No comments:

Post a Comment