Thursday, August 6, 2009

fuhh...

bru rini aku leyh lyn blog nie...
jwa sgt kcow la mggu nie..
herm...

sabtu

sbtu lps aku g gnting....ngan yun,erni,bell...
cuak gak la...
ye la..kate xpnh pegi...cuak sbb nek jln yg cm roller coster...
ish..mcm2 mnde buruk aku pk..
ngan uncle sblh aku nye cm pe jew...byk ckp..
pnin aku dgr ceramah die...
finally aku smpai gak kt genting..best glew...
pling xleyh lupe aku nek shotspace la..adoiyai..lmah lutot aku...
glew...tinggi siot...rse cm da jd angel da...terbang kt langit..ngan kabus nye...
menangis aku d'watnye...da la tmpt yg aku duduk 2 btol2 ngadap cam..
mmg ye la dpt tngok muke cuak thp cipan kne buasir...
adoiyai..taubat xmau nek da..xdpt men byk game kt sne la..
tbe2 ujan lak..ngan kabus tbalnye...yg best nye aku dpt men kuda pusing....
hehehe...da lme aku ngidam nk nek 2..poyo glew aku nie..yg pasti hajat da t'capai...
hehehe..nek gokart yg xleyh blah 2...mule aku xnk nek..eii..da la helmet nye busuk glew...
pas 2...ngn slow nyew..xleyh nk rempit lgsung..chewah!!!!heheheh........
tp..yg pling aku suke glew..tyme nek kete antik...hehehe...ktorg last skli...so,cm leyh lmbab2 la...
leyh plak turun2 pas 2..tngkap2 gmba...jln ckit stop kjap click2 gmba...jln ckit stop kjap click gmba...mmg lme la kt c 2....siyes lwk.......yg xpuas nye dgn abg yg jual tket ke pekeliling 2...cm bgus n cm sial...nk blagak plak..klo stakat jual tket 2 nk blagak cm 2...tlg la..huish...leyh plak mrh2..huish....ade aku tnye elok2 die ckp aku tengking..da aku tnye skli die xjwb..aku tnye la lg skli..ngan nada yg kuat ckit la...die yg pekak..
adoi...tp..xpe..yg pnting aku hepi ngan dorg.....
mmg hepening la dorg.....
thanks 2 yun..erni n bella....

isnin

dgr cite bell xcdent..
2 k'bell hope cpt smbuh yew.....
rest bebyk.........

selasa

nothing happen......
tp...dpt berita...iqbal nk kawen....
15/8/2009.......
jodoh die cpt la...
umur 21thn....da kawen..
jeles plak...tp...
aku doakn...die akn sentiase bhgia ngan cda....
smoga die akn mnmpuh sgla dugaan n rintgn dgn matang....
chaiyok..chaiyok........
nk kasi adiah pe eyh....
huhuhu......

rabu..

umah ku kne litar pintas...
nsib bek la..just ckit je yg t'bkr..
klo x...xtaw la...
da la nk raye nie...xb'rye plak aku t....
paas 2...skang da ok da..da pulih spt sdiakala..
just tinggal kesan t'bkr ckit la..
mak kate biar dlu..nk tunjuk kt along..ayg..abg..adik...
huhuhu....
lega ckit aku...

khamis...

iaitu arini.....
today....nothing happen gak....
just rse kosong......
miss rmai org....
my BFF...b....
sgt2 rindu kt dorg nie.....
just nk korg taw...
yg saye sgt syg kn kamu sumer..
n xnk khilangan slh sorg pn dr kamu sumer...........
ikhlas dr hati.......

1 comment: